Pages

13.9.11

Maria ja Mirabela

Mu kahel armsal kaksikul on täna sünnipäev. Mõlemad on MINU õed (võibolla mitte emade-isade poolest, aga südames oleme me väga õed)! Minu kallid Maria ja Mirabela. Palju õnne teile! :) Olete nii erinevad ja nii erilised. Ma igaks juhuks ei hakka kõike siia kirjutama. Ok, natuke võib... Maria ja sinu küpsisepallid, nii, kui me täna kuskil koos oleks, siis ma sinu auks teeksin sulle neid! Ja Merku ja autod ja elektrikitarr ja ja ja Merku on Merku. Mõnus ja muhe ja tead Merku, sa oled armas ka! ;) Maria, sa ka!!!!!!!
Nii et M&M HAPPY YOUR-DAY!
Kallistan kõvasti ja igatsen ka päris palju! ;)

4 comments:

Maria Wagner said...

Oled meie otu, kallis ode. Armastan sind! Oled vaga vaga kallis!
Igatsen!
Aitah selle armsa sissekande eest! Nuntsuuu ;)

Maria Wagner said...

Oled meie otu, kallis ode. Armastan sind! Oled vaga vaga kallis!
Igatsen!
Aitah selle armsa sissekande eest! Nuntsuuu ;)

raki said...

see on hullult armas

Merx said...

Nii nunnu, see tegi küll südame soojaks :) Aitäh sulle! Igatsen sind!