Pages

9.9.11

09-09-2011-Vaarika

Palju õnne, mu kullatükk! Ma olen nii õnnistatud. Mul on kaks imelist õde ja üks neist saab täna päris vanaks. 23!!! Ja varsti see "vana" tüdruk abiellub ja siis mul on õde, kes on abielus! Vaarika, sa oled eriline. Sa oled minuga natuke sarnane ja päris palju erinev! Kiisu-silmad on meil mõlemal, aga jalad on sul pikemad. Ok, see ei olnud päris see, millest ma kirjutada tahtsin. Vaata, see pilt siin. See on tehtud lennujaamas, kui me kõik sind nii pingsalt koju ootasime palju palju aega tagasi Kanadast (vist oli 2009 kevadel, kui ma ei eksi) ja Ester ei jaksanud enam oodata. No ta siis puges sinna ääre juurde ja otsustas seal oodata, et ehk tuled kiiremini. Samasugune hull ootus on meil neljal praegu, kõigest tsipa veel. Minu lend ongi 9-s Oktoober, täpselt 1 kuu veel ja saan sind kõvasti kõvasti kallistada ja musitada jälle. Ära muretse, ma ei kavatse sind terroriseerida. ;)
Armastan väga.
Kirsi

No comments: