Pages

1.9.11

Day 168: September

Ja käes ongi 1.September. Päev, kus pisikesed ja suured on läbi aastate kooliteed alustanud. Minu kool on nüüd teist aastat elukool. Ja ma naudin seda, et ei pea klassi minema, õpetajatega tutvuma, klassikaaslastega suhtlema (haha, mulle päriselt ei meeldinud see "No kuidas su suvi siis ka möödus" küsimus)... :) Igal juhul hea on. Olen siin oma kodu leidnud, mis ei tähenda, et ma ühel päeval tagasi Eestisse ei tuleks või siis kuskile kooli ei läheks, aga olen õnnelik.
Eile oli meil tiimiõhtusöök. Mul tuli nii kodutunne. Tegime pajarooga ja pärast olid taevas tähed ja selline Eesti sügisõhtu tunne tekkis. Üks teine igatsus tuli ka, aga sellest ma ei räägi. Ma pigem elan üks päev korraga ja naudin hetke, kui mõtlen asjadele, mida ei ole ja mida ainult Isa teab ja küllap Ta ütleb mulle ka, ainult et õigel ajal! ;)
Ja üleeile käisin Paulil-Rosiel külas. Oi oi oi, küll oli hea toit, mis Paul minu auks küpsetas. Ja pärast mängis ta kitarri ja ma õpetasin talle FREEDOM Eesti keeles selgeks. No tähendab, mina naersin ja tema naeris, aga hakkama saime.
Oot, kas mu Eesti keel on väga puine? Tundub nagu kirjutaksin mingit klassikirjandit... haha...
Anyway. So here I am. Its the 1st of September and on the 2nd October already I will leave this place for 3 weeks. Its gonna be amazing times ahead. Im gonna help my friend record her 3rd CD and then off to Canada I´ll go. To see my baby V getting married. Seriously. She is getting married. V IS GETTING MARRIED in 49 days! :D
I want to get married. I want to have a baby one day. And my own home. And this dream is just way too big for me to handle so Daddy keeps it in His heart and deals with it in His own timing! :) Alright. Gotta get ready for my everydaylife here.
Ooh and I cooked breakfast for 14 yesterday. First time. ;) Every other time I usually serve and the most Ive cooked for is 6 so far so they´re training me out!
K

2 comments:

Ragne said...

Õpid süüa tegema nii mitmele, sest ühel ilusal päeval märkad, et oled pliidi ääres ning valmistad OMA SUUUURELE PERELE hommikusööki. :D

Jumal ju õpetab meid tasakesi ja täpselt nii: kõike just õigel ajal.

Ole väga õnnistatud! : )

Kirsika said...

awwww :) :) :)