Pages

16.6.12

Randid

Ma arvasin, et ma olen ainult natuke imelik, aga tuleb välja, et ma olen päris palju imelik. Kõndisin täna mööda Türi-Allikut ringi, et leida kohta, kus tekk maha visata ja natuke päikest võtta ja tulin sama targalt koju tagasi, sest igal pool olid mingi mehed ees ja noh ma siis ei hakanud. Igaks juhuks. Selle asemel läksin jooksma, ja lõpetasin kuskil lauda juures tantsimisega, sest nii hea muusika oli ipodi peal... Vot.
Selline hommik mul siis. A ja lähen vist varsti tagasi, tekk käes kohta otsima, sest mul on vaja need randid välja päevitada, mis mul lühikestest pükstest nüüd ametlikult on. Jess. ;)
Ütleme siis nii, et kui tahta, siis suudan küll end kätte võtta ja asjalik ka päeva jooksul olla, sest kodus olles võib mugavaks muutuda, kui tööd pole ja ainuke kohustus on Morri eest hoolt kanda ja kodu puhas hoida. Seega pean oma prioriteedid vist uuesti paika panema ja läbi mõtlema, et suvi niisama otsa ei saaks... (:
Ja hommikul sain oma pisikeselt nunnult umbes tuhat musi ja see tegi kõik palju paremaks. Homme saan teda päriselt ka juba kallistada!

Ja sa tule külla mulle, kui sul pole midagi teha, sest siis saame kahekesi mitte midagi teha. :D

Järg paar tundi hiljem:
Leidsin koha. Ja veel millise koha. Selja all olid mõnusad mullahunnikud ja meetri kõrgusel tiirlesid putukateparved, kes kõik mu kehast tahtsid osa saada, aga pidasin 1,5 tundi vastu. Ok, vbl natuke vähem, aga rante jäi vähemaks. See oligi mu eesmärk. Sain hakkama. Ja seda kohta ei tea keegi, ehk siis mind ei nähtud. Hihiihiii. :P

2 comments:

raki said...

ütleks nii, et sa oskad :D

Kirsika said...

noh ütleme nii, et olen sinuga nõus. :D