Pages

7.4.12

Kohupiimapurukook

Vahel kui mul igav on, või kui mul päriselt aega on, siis lähen ma poodi, ei vaata raha peale, ostan materjalid, tulen koju ja hakkan küpsetama. Eile tegin ma plaaditäie kohupiimapurukooki. Millest paar tükki on söödud ja jagatud, aga enamus vajab veel maitsmist. ;) Ma olen aastaid küpsetamist nautinud, see on midagi, kus ma end koduselt tunnen.
Aga eile ma panin midagi uut tähele. Mulle meeldib teha asju natuke teisiti. Mul on retsept ees, aga ma pean alati mingi "kirsi" twisti juurde panema, sest muidu ei ole see minu. Ja nii sai eile kohupiimakook endale ananassitükid maitseks. Nii hea. :)
Ja pitsapitsapitsa. Seda teen ma ka omamoodi, aga vot ma ei ütle, kuidas. Muidu tahad veel järgi teha. :D
Vabad päevad on head. Eile peale kogu seda küpsetustralli läksin ma pikali, panin ülistusmuusika mängima vaikselt ja lihtsalt olin nii 2 tundi. Muidugi mul kõht ka ikka valutab, oleks hea, kui see nüüd ära läheks... Aga see aeg oli hea. Lihtsalt mina ja muusika ja Isa. Ma usun, et mingil imelikul, mingil erilisel viisil Ta lohutas mind eile läbi vaikuses olemise. Ma ei kuulnud mingeid suuri lauseid, mingeid sõnu, aga ma teadsin, et Ta on minuga, Ta on minuga tormis ja vaikuses ka. See on see, mida igaüks meist vajaks teada...
Täna on ka veel vaba. Ärkasin hommikul üles ja esimene asi, mis nägin, olid Johnny suured silmad. Nii huvitav on see, et see on kuidagi lohutav. Ärgata oma kaisukaru kaisus. Ja teada, et sa oled armastatud. :D Ma ei ole segane! hehe...
Ja kuna meil on jälle piima majas, siiiiis sain oma teed teha. Appi, ma ei oska enam. Pean Eestisse tulles vist esimese asjana poes käima, et musta teed ja piima. Muidu ei saa hommikuti ärgatud! :)
Ma ei ole veel õelnud, millal ma tulen, eks? Ma mõtlen, et kogemata ei ole ka vist õelnud kellelegi... Uh. See on ainuke saladus, mida ma olen päriselt üritanud ka 10 küünega endale hoida... hehe. Kõik muu on kõigile alati enne mind ka teada... :D
See on selline vaba-hommiku-läbi-segi-blogi, nii et ära pahanda, kui ma hüppan ühelt teemalt teisele. Mis siis veel... Issi ja Margus on varsti siin!!!!!!!!! 1,5 nädalat veel jäänud ja saan oma issit jälle kallistada. NII HEA! Ja siis 23 päeva pärast olen ma veerand-saja-aasta-vanune.
Ok. Lõpetan ühe ilusa ja maitsva pildi üleslaadimisega. Tsautsau. :)

No comments: