Pages

12.4.12

:)

Issi ja Margus on nädala aja pärast siin, Balas. Ainult 1 nädal veel ja saan oma issi kaissu! :) Olen emme-issikas, aga mis teha. Ega vanus ei muuda seda, et ma nende tütar olen ja olgugi, et vanim. ;)
Nii, et kui tahad nendega midagi saata mulle, noh nt sünnipäevaks (väljapressimine, ma tean küll), siis ole vaba seda tegema. ;) Kurb on muidugi see, et nad peavad 29.aprill tagasi tulema ja 30.on minu päev, aga ehk saan nad kuidagi välja sööma meelitada, et nii, kirsi auks! :D
Päike paistab aknast nii mõnusalt ja kell on ka selline varajane, 8.00 hommikul... Lähen 20 minuti pärast tööle, teistele süüa tegema. Olen siin aasta ja 1 kuu olnud, ja vahel ikka mõtlen, et nii huvitav, tegelikult see on selline teenimistöö ju, teiste heaks, AGA see ei ole halb. Me ei peakski iseennast teenima, vaid teisi. Ja selleläbi olen ma nii palju röömu kogenud tegelikult, rohkem kui halba. Tühjad taldrikud, mis tagasi tulevad, on enamasti parim allikas õnneks. ;) Kõlab suht tobedalt, aga nii on... Mõtle, sa küpsetad midagi ja kõik ütlevad, et see kook on nii HEA, teeb ju õnnelikuks? Ma ei pea saama tuhandeid kroone selleks, et hea oleks, piisab naeratusest ja küsimusest, kes selle küpsetas? :)
Igal juhul, panin selga oma triibulise kleidi ja ehk see meelitab suve siia tagasi nüüd. Oleks aeg. Kaks nädalat suve ja siis tuleb talv tagasi, ei nii ei saa... See on ainult piinamine nii ju. Mõnes mõttes on see üles-alla ilm ikka halb, kunagi ei tea, mida selga panna või jalga. Eile käisin tennistega ja järgmine hetk hakkas sadama, 5 minutit hiljem oli kuiv ja siis 5 minutit hiljem sadas jälle. Ja nii on siin KOGU aeg.
Ok, ma lõpetan. Mu Eesti keel ei ole ikka piisavalt hea enam, pean rohkem harjutama. Ma ei saa oma mõtete selgitamisega eriti hästi hakkama... :D haha.
Hea. :)

2 comments:

raki said...

need tühjad taldrikud on kõige paremad ;)

Kirsika said...

O JAA. Muidugi Raki, sa saad ju aru! ;) :P