Pages

29.10.10

Ma vist...

...hakkan vanaks jääma. Olen terve reedese päeva telekat vaadates veetnud. Stupid huh? Ärkasin kell 7.16, kui Essu minu kaissu tahtis pugeda ja siis pidime juba üles tõusma, et ta kella kaheksaks lasteaeda saada. Selline hommik ja päev siis. Minu reede.
Minu reedeõhtu aga tuleb huvitavam natuke. Toon kohe varsti Essu koju ja siis teen talle süüa ja siis hakkame joonistama, multikaid vaatama ja siis tuleb pesu aeg ja panengi ta tuttu. Ja nii suht iga päev.
Ühesõnaga terve nädal on veel ees ja siis lõpeb mu 2 nädalat lapsehoidja tööd. :)

3 comments:

Unknown said...

Pean vist sulle ikka plaadi ära saatma. Saad rahulikult kuulata ja pool tunnikest oma päevast sisustatud. :)

Kirsika said...

Saada jah :) :) hehe
Kirsika Maamägi
türi-alliku tee 3-18
Järvamaa
72231 ;)

Ma niikuinii ei tea millal ma ükskord tartusse saan jälle :)

Unknown said...

Panen võimalusel juba täna posti! ;)