Pages

6.10.10

Huvitav

Ma olen viimasel ajal Jumalale mõelnud. Ja küsinud mõttes, et kuidas Ta saaks minu lugu kasutada. Kasutada nii, et ka teised sellest kasu saaksid...
Ja Jumal vastas. Sain üleeile kõne Põltsamaa noortejuhilt, kes küsis kas ma tahaksin sinna kooli minna loengut andma teemal TOITUMISHÄIRED. Ja ma ei hakanud edasi küsima, lihtsalt ütlesin JAH. Sest kui ma ise olen Jumalalt võimalust palunud ja tema on mulle võimaluse andnud, siis... Ok, pean tunnistama, et natuke kardan, sest ei ole kunagi ju mittekristlaste ees sellest rääkinud. Ja pean Isalt tarkust paluma... Et kuidas ja millest peaks rääkima. Kas kõigest või osaliselt... Aga ma ütlen, ole teinekord oma soovidega ettevaatlik, need lähevad täide! ;)

Olen Mustvees praegu. Naudin sügist. SIIN ON SÜGIS NII ILUS. Ma ei saa õuest silmi ära... Lihtsalt nii ilusad värvid ja sügavsinine Peipsi on õue peal... Huh, armastan siin olemist. Selline tunne nagu aeg on seisma jäänud ja midagi hullu ei pea tegema. Ja see tunne on hea.

Emmel-issil ka rahu ja rööm südames. Neil on Isa pere, kes neid toetab palves ja südmes ja sõpruses. Ja neil on mingi imelik tuur praegu, hullult mööbeldavad kodus. :D Eemmn, ehk selleks, et aega parajaks teha? :D

Olgu. Ilusat sügist, mu kallid musid ja nupsud :D

No comments: