Pages

3.2.08

I miss her


Vaarika!
Ma igatsen sind. Väga igatsen! Sa võiksid vahepeal koju tulla, mulle kalli-kalli teha ja siis tagasi minna. Tule eks? Isegi, kui me ei olnud 100% parimad õed, heal juhul 50%, oled mulle ikkagi väga oluline ja ma igatsen sind. Lihtsalt et sa teaksid, Tartu pole mind muutnud! Absoluutselt pole, olen ikka sama Kirss, kellel on oma kiiksud. Jep, sedasi siis.
Ja siis veel seda ka, et ma igatsen praegu terveks saada. Ah, mis igatsen, tahan hoopis. Kolmapäeva õhtust saadik nohu käes vaevelnud ja alles nüüd on veidi parem juba, kuid see selleks. Pluss nõme tunne on, et ma pole ülde kooli sattunud. Või noh olen, aga mitte piisavalt, sest kuidas sa käid haigena. Ja see on tegelikult veidi nõiaringi moodi, sest siis, kui enam käinud pole, siis on väga raske uuesti minna, seeest siis on ju asjad tegemata ja raske on kuskilt 0-st alustada vms. Anyways, ma üritan homme jala siiski ukse vahelt sisse panna. We´ll see.
Mmm, täna on pühapäev, kell on 12:17 ja ma olen toas. Ma ei olegi koguduses. Ma oleks läinud küll, kui keegi oleks järgi tulnud või buss oleks ukse juurest ukse juurde viinud, seega veidi nõme. Nõme on haige olla ja veel nõmedam on kogudusse mitte minna. Kuigi ma eile olin ja sain ka veidi oma osa. Märt Vähi jagas Piiblikoolis Jumala osadusest ja mõnus oli. See ei olnud isegi mõnus VAID see oli super. I felt Gods love really strong in my heart and it was awsome! Seega ehk ma sain siis oma osa eile! =)
Ning siis veel sellest, et mul on kallid sõbrad; kallimad kui kuld, kallimad kui hõbe ja kallimad kui kõik maailma varandus kokku. Mul oli hea nädalalõpp, isegi kui ma haige olen.
Ja seda, et kas ma kahetsen, et Superstaari ei läinud? Ei & Ja! Loomulikult oleks tahtnud näha, kas minus on midagi, mis oleks lasknud mul tipuni jõuda; samas ei taha ma oma nägu miljonitele näidata ja õelda, et vaadake mind, vaadake KUI hea ma olen, sest mul on veidi teised eesmärgid. Ja need oleks saate käigus kaduma läinud. Mul ei ole vaja järjekordset põhjust Jumalast eemaldumiseks!
Kuna mul on praegu igav, siis ma lähen sööma. Jep.
Talk to u later!

2 comments:

Driim Oon said...

Üks armsamaid blogisid:)

vaarika said...

Armastan ja igatsen sind, Kirsika, sa ju tead seda? Jah, kui oleks võimalik korraks tulla ja sind kallistada ja taas lahkuda, ma oleks seda ammu teinud. Kuid igas mõttes me ei ole nii kaugel teineteisest ja sa oled 100% suurepärane õde mul! i love you just the way you are, changed or not!