Pages

25.2.08

:)


Nii, olen siis kodus. Täna on esmaspäev ja olen ikka veel TüriAllikul. Aga ma ei saa kuidagi tulema; tean, et see ei ole suurem asi vabandus, et ma ei olnud oma vanemaid+Estrit kuu aega näinud ja ma peaksin praegu Tartu poole sõitma, aga ma ei suuda. Igal juhul tulen täna mingi 4-5 ajal siis. Kooli ei jõua, aga sellest pole midagi. Ma elan üle ja ma loodan, et õpetajad minust väga puudust ei tunne! HAHA

Mis siis siinmaal ka toimunud on? Ma ei oskagi õelda, kas on... Kodus olen niisama logelenud, no ok koristanud, aga see võrdubki minu jaoks mitte millegi tegemisega. SEST koristamist olen ma suht eluaeg nautinud. No olgu, see on võib-olla paha sõna, aga mingis mõttes on see mulle alati meeldinud. Siis saab ju kõik korda ja pärast on nii hea tunne, et wow, nii puhas on ja hea on olla. Kui mu ümber on kõik korras ja ma naudin seda, siis tegelikult keegi kunagi ütles, et siis on seespool veidi probleeme. Aga ma ei oska õelda, kas ma olen siis eluaeg probleemides vaevelnud? Mulle meeldib kogu aeg korras kodu ja asjad ja KÕIK. Lihtsalt meeldib. Ma ei ole nii probleemne ka, et pean seda väljapoole elama. Ma arvan!

Aga igal juhul Ester on ingel. Sõna otseses mõttes. Nii kui eile neile alla auto juurde vastu läksime ja ta mind nägi, oli tema esimene lause: SEE ON KIRSI, SEE ON KIRSI. Ma sulasin, pärast veel kallistas ja musitas ja kallistas. Kas ma ütlesin, et musitas ka??? :D Ja loomulikult oli vanemaid ka hea näha. Nad on siiski minu vanemad ja nad on head vanemad. VÄGA HEAD! :) I am truly lucky with them, have always been!

Ja lõpuks ometi sain Vaarikaga eile rääkida, me kõik saime: emm, iss, Essu ja Maria, ja mina. Jep. Vaarika, sa rockid. NAGU PÄRISELT, mis uba sa ajad, et mina ei oska naljaa teha? :D OSKAN JA KUIDAS VEEL! :D haha, seega ära aja mulle enam sellist sokki, eks? ;)

Aga tegelikult me armastame sind ja ootame koju. Kuigi sinna on veel 9-kuu jagu aega.

Ja see nädal. Ma ei taha mõelda sellele, päriselt. NII pikka ja kiiret nädalat ei taha. Üdse ei taha. Iga päev 6:30-i kool pluss muud tegemised: õppimine, gospel, noortekas, Piiblikoolinädalavahetus jne jne. Ja Annely (korteriomanik) tuleb ka terveks nädalaks Tartu. Ta valis nii vale nädala, ma kohe ei tea. SEE nädal lihtsalt peab ruttu mööduma, ma ei elaks üle, kui see aeglaselt veniks... Ausalt! Ahjaa, pluss mingi klaveriarvestus ja s.t. lisaharjutamist. No muidugi, Urseliga hakkavad mingi kontserdiproovid ka veel. I LOVE THIS WEEK, I JUST LOVE IT. Ja naljakas on see, et mina olen täna kodus, kuigi peaksin koolis olema ja õppima ja tubli olema. Jepjep.

Ja mul on kõhuprobleemid.

Ja nagu ma enne mainisin, olen ma ju probleemne laps! :D

Punkt

2 comments:

Maria Wagner said...

niu-niu.
sa ikkagi lähed siis täna ära.
oeh.

vaarika said...

ja mina armastan sind! igatsen ja pean kalliks!