Pages

12.2.08

yes, yes

Jälle ma igatsen Vaari järgi. Jep, mis teha, ega ma jäängi igatsema vist, seda ei tohi ega saagi maha suruda! Kurb on ainult sees veidi!
Tartu: Ma olen siin nüüd ühe jutiga 4 nädalat+ olnud... Reedel saab 5 nädalat täis ja siis lähen ma lõpuks koju ka! LÕPUKS! Ma igatsen Maria järgi, ja kui nüüd ausalt öelda, siis isegi Morrit tahaks näha. Emmet-issit-Essut ma seekord veel ei näe, nad on veel nädal ära, seega jep. Eks siis hiljem! Oma kodu on ikka oma kodu, siin tunnen ma end ikka nagu külalisena, see ei ole ju MINU oma isiklik korter!!!
Olen nüüd korralikult koolis käinud ja õppinud jms. Asjad hakkavad enam-vähem korda saama, aga palju tööd on veel teha. Ma hoian siin lootust ja usku, et ehk ikka saan eelmise aasta eest stipendiumi, nimesid ei ole veel väljas! Seda raha on väga vaja.
Nii, mis siis vahepeal toimunud on? Mm, gospelkoori laager oli see nädalavahetus, hea aeg oli. Õppisime ikka seda PÄRIS gospelkoori laulu, mõnus! Tekkis õige tunne!
Mis veel? Järgmine nädal tulevad siis mu CIMC inimesed Tartu, armas. Ma näen Emily-t; ma lootsin, et ehk tuleb veel inimesi, keda ma tean, aga ei... Seega hängin umbes 7-inimesega, keda ma absoluutselt ei tunne, ei tea! :D Aga uute sõprade vastu ei ole mul kunagi midagi!
Ma tahaks vahepeal kuskil esineda, mitte nagu et MINA-MINA; selles suhtes, et tahaks mingit uut kogemust, vaheldust. Midagi uut proovida. Jep, mitte lihtsalt laulda, vaid nautida seda!
Ok, ma ei viitsi praegu kirjutada. Lähen.

1 comment:

Maria Wagner said...

niuts
ma igatsen ka Vaarika järgi. :(
igatsen sinu järgi. :(
igatsen Elme, Valdo, Essu järgi. :(
Morri järgi eriti ei igatse. :D

Õnneks näeme juba reedel. Vähemalt üks igatsus saab oma tahtmist- positiivne. :)

Teised igatsused võiksid ka saada oma tahtmist...