Pages

22.1.08

´S wonderful...

mmm. Õpin siin oma koolilaule praegu, kell on 8:34 hommikul. Ma ei suutnud oma silmi täna lahti teha, lihtsalt ei suutnud... Nii raske oli! :D Tahtsin varem tõusta, et veidi õppida ja ärkasin ikka 45 min. hiljem, aga suva! :)
Eile õhtul oli vahva, käis külaline. Täna lähen ise tuttavaga kohvikusse ja kolmap. tuleb LinsaNinja siia vist! Ok, see tähendab vist, et mul pole nii paha tuju enam, kui eelmise blogi ajal! Ma olen väga muutuva tujuga kogu aeg... mmm, mu mehel peaks "vedama"!
nii, mis veel siis. Ma ei lähegi Superstaari. Isiklikud põhjused, mis andsid mu südamele lõpuks rahu, kui ma EI ütlesin! Loodan, et keegi pettunud pole, mina igal juhul ei ole. :)
(Peaks küüned ära lõikama)
ma olen hakanud korralikult süüa tegema jälle. Eelmise nädala kõige korralikumad söögid olid nädalavahetusel, sest siis olid vanemad siin! :D hehe
Anyways jep.

1 comment:

Anonymous said...

It really sounds wonderful!