Pages

28.3.08

no tsau


Nope. Ei ole hea olla. Üldse pole. Nina on valus; ma olen kahe päevaga terve suure paberkäterätikurulli ära nuusanud (no mida teha, kui salfasid pole), seega valus on. Ja ma tahan juba terve olla, kohe täitsa terve. Mitte nii poolikult, et pärast ikka mingi väike viga on, aga 100%.
Anyway siis, vahepeal oli Läti reis. Ma kirjutasin sellest väga pikalt oma inglisekeelses blogis, seega ei hakka ma seda kohe kindlasti siia ümber tõlkima. Pole tahtmist ja viitsimist. Ja ei ole ka vaja. See oli minu rõõm, see oli meie rõõm, kes me reisil olime.
Aga sellega seoses oligi, et ma vist arvasin, et kevad on käes. Või noh, ongi, aga ma arvasin, et kevadega kaasneb soojus ja nii kandsin ma umbes kaks nädalat ikka väga valesid riideid. Õhuke mantel jms. Ja nüüd istun siis kodus, Türil, haige. Ei ole meeldiv. Eriti, kui rohtu ka pole. Seega jh…
Ma läksin esmaspäeva õhtul juba Tartu, et kooli minna jms; teisipäeval käisingi, ja siis tundsin õhtul, kuidas kurgus hakkas pitsitama. Sõin öö läbi kurguvalukomme ja no paremaks ei läinud. Istusin siis kolmapäeva õhtul bussi peale ja sõitsin koju, Türile. Ja täna on juba reede ja nohu läheb ainult hullemaks. Ning ma tahan nii palju teha. Ma tahan õue! Ja tegelikult olen täna juba kaks korda käinud, nii 15-20 minutit mõlemal korral… NII ilus ilm on, käisin Morriga koos. Masendav on toas istuda ju.
Ok, kui vingutuju, siis ikka 100% juba. Mitte 99,9 vaid 100. Selline ma juba olen.
Õnneks on mul siin Maria, vähemalt saame koos igavleda. Tartus oleks ma vist üksindusse ära igavlenud (ma ei tahtnud öelda surnud, see on liiga masendav sõna!). Tegin täna Mariale küpsisepalle! :D Her favorites!
Pluss mul on üks igatsus. Ja see igatsus on Jumala järgi, ma tahan taas kogeda, et Ta eksisteerib minu kõrval. Et ta Hoiab minust kinni, et Ta ei ole lahti lasknud. I want the fire again!!!!!!!!!!!!!!
Ja siis on mul 1 teine igatsus, või õigemini unistus. Aga sellest me ei räägi.
Bue (Maria, sa tead, mis see tähendab, eks?)!

1 comment:

Maria Wagner said...

Jee, koos igavlemise erilisus: mõlemad on diivanil, üks ühes otsas, teine teises otsas, mõlemal on igav, et midagi teha :D

Bue - i got it.. ma tean, mis see tähendab, mis TEEMA sellega on. ma tean kõike, shalalalaaa ! :D (tglt mitte kõike)