Pages

10.3.08

Awsome time

Nüüd võin ma 100%veendumusega öelda, et eelmine nädal rokkis!

Alustades siis kooliga:
1. Sain oma esimese hinde „4” solfedžos, mis tähendab, et ma hakkan 3 pealt eemalduma loodetavasti!
2. Tegin oma klaveriarvestuse kenasti ära!
3. Käisin terve nädal ilusti koolis ja ei puudunud ühestki tunnist!

Edasi räägiks siis Naistepäevast. Hommik möödus nagu tavaline hommik. Oli laupäev, tõusin suhteliselt vara, koristasin, sõin, nautisin üksindust (võib-olla). Siis mingi kella 6-ks sättisin end valmis ja läksin kaubamaja juurde, kust mind ja Viviat võttis Leena koos oma isaga peale. Ja siis sõitsime Kärri juurde, kus toimus Naistepäeva tüdrukuteõhtu! Elusõna noored siis korraldasid. Ülistasime, palvetasime, sõime, siis oli üllatuskülaline, kes rääkis enda elust ja naiselikkusest ning siis mängisime. Õhtul hiljem vaatasime telekast väga head filmi, mis sobis kui rusikas silmaauku selle õhtuga! :) Ühesõnaga meeldiv lõpp naistepäevale. A, pean ära mainima, et poisid tõid igaühele meist ühe lilleõie (yellow tulip, my favourite)!

Nii ja siis eilne päev, mis oli väga sisukas ja põnev. Terve päev käis siis valmistumine õhtul toimuvale kontserdile Vanemuise Kontserdimajas. Alustasime hommikul proovidega Laululaval, mis kestsid umbes kaks tundi ning siis oli kella 4-i vaba aeg. Ehk siis ruttu koju sööma, pesema, riietuma ja Vanemuisesse. Kuna Kaidi-Andre olid mõlemad Kaidi vanaema juures siin Annelinnas, siis sain nendega koos minna! Hommikul kõmpisime ka koos Kaidiga kesklinna (Kaidi rokib, ja eriti need jutud, mida ta mulle räägib, olgugi, et need veidi mm kahtlase maiguga on; Kaidi on Kaidi!), et siis Urseliga laululavale minna!

Anyway jõudsime siis poole nelja ajal sinna ning istusime umbes 5-i tegevusetult, sest Maarja tegi proove, siis oli neil tehnikaga probleeme jne jne. Aga siis, kui lõpuks lavale saime, oli hea tunne küll. NII suur lava ja saal! Proovid tehtud, jooksime poodi mõne inimesega, ostsime süüa (hea nali oli kaubamajas: tahtsime 3-ndale sööma minna ja ma järsku vaatan, et mida pekki, eskalaator sõidab tagurpidi, et mitte üles, vaid alla; ma mõtlesin juba, et mul luulud, aga siis saime aru, et ülemised korrused on juba kinni! :D) ja Vanemuisesse tagasi. Toit otsas, tegin ruttu meigi ja siis oligi kell juba 7! Huh, kui teise laulu ajal lavale läksime, oli väike värin sees ikka. NO üle 500 inimese oli vaatama ju tulnud, SUPER! Nii hea tunne oli seal seista. Ja nii käisime umbes 6 laulu ajal 22-st laval (ainuke, kellele tausta ei laulnud, oli Margus). Ja siis mingi hetk oli naljakas koht ja ma naersin suhteliselt kõvasti mikrisse. Ma nii lootsin, et keegi ei kuulnud ja pärast sain teada, et see oli ikka kuulda! Hea naine ma ikka olen! ;) Aga peaasi, et see oli armas, mitte nõme! :P Viimase laulu ajal seisin Maarja kõrval, huh. Päris hea, Maarja kõrval laulda (suva, et ma taustalauljana!).
Ühesõnaga selline huvitav päev siis eile! Kogemuse võrra rikkam. Elamuse võrra rikkam. Laulu võrra rikkam!

See nädal peaks ka huvitav tulema. Kolm päeva koolis ja siis Lätti. Ma olen veidi eufoorias Läti pärast, jep. Imelik on Läti pärast nii õnnelik olla, aga ma tahan Eestist ära ja eks see ongi see põhjus! Ja ma näen seal… ühte inimest! Ja teisi ka muidugi jah! :D

OH, emme-issi-Essu-Maria, 3 päeva veel ja siis olen ma kodus! I miss u guys!
Olgu, thats it for now!

(Vaari, kas oli piisavalt sisutihe blog? Kui midagi veel teada tahad, küsi private; ega kõigest ei saa nii avalikus blogis ka rääkida ju!)! :)

1 comment:

vaarika said...

UUUUUUUUUUUUUUT BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGI!