Pages

4.3.08

Kollane



Vahepeal võiks ju kribada siia midagi Asjalikku. Eriti kuna üks mul seal teiselpoolmaakera pinda käib juba nädalaid (in a good way ´my Love´)! :D
Kust alustada? Ok, ma lihtsalt ülevaatlikult räägin siis midagi eelmisest nädalast. Esmaspäeval olin veel kodus, õhtul tulin Tartu. AGA nii hea oli näha vanemaid ja Essut. Ma ei tahtnud Tartu tagasi. Kodus oli armas! Tagasi ma siiski tulin ja Tartusse jõudsin. Pluss ma ei mäleta, millal ma nii pikalt päikeseloojangut nautida sain, KUI too esmaspäev bussiaknast. Mõnus! :)
Nii, teisipäeval oli kool, ja õhtul helistas Mariaküpsis, et tuleb Tartu ja vajab öömaja, mis oli väga positiivne. Mariaga on alati hea (+kui tema Tartu tuleb, siis ma tean, et me lõpetame alati Mäkis)! Ta on nii kallis (kuuled Maria? SA OLED KALLIS!). Jätsin ta kolmapäeva hommikul veel enda juurde, ise ajasin end kooli.
Siis oligi kolmapäeva õhtu juba ja ma käisin noortekal, mis oli tore, pm-lt oli meil naistekas ja siiis tuli Paul, siis polnud enam naistekas! ;)
Neljapäeval ma kooli ei läinud. Tean küll, et olen vahel paha, aga ma tõesti ei saanud klaverit harjutada ja ma ei taha nii tundi minna, kui ma midagi ei oska! Igal juhul siis helistas Efka, et vajab öömaja, mis oli ka väga tore! :D Mul on ju ruumi, miks ma peaksin seda endale hoidma? Ja siis helistas Annely (mu korteriomanik, ma olen ju kõigest üürnik, jep.), et tuleb kuni Esmaspäevani Tartu! Nii ma siis olin veidi plindris algul aga saime kolmekesi hakkama kenasti.  
Läksin siis noodrigraafikasse (urr) ja siis õhtul võttis Efka mu peale 
ja siis peale seda kõike saime rääkida teelaua taga ja lihtsalt oli väike osadus.
Nii, ja siis saabus reede. Koolkoolkool. Täispikkus. Täiskiirus. Ja õhtul läksin Piiblikooli! Jep.
Ja laupäeval võtsin hommiku vabaks. Nii hea oli kodus. Lihtsalt olin JA järsku kell 12:30 helises
mu telefon ja Kaidi küsis, et KUS MA OLEN? Mul oli ikka hea segadus; Anyway oli meil proov kella 12-st ja minu järgi oodati; ühesõnaga mulle unustati õelda, et proov on. Aa, seletaks siis asja veidi ära: Nimelt on Naistepäev kohe ukse ees ja selle tähistamiseks on Pühapäeval Vanemuises kontsert:

http://www.piletilevi.ee/?lang=est&id=24,1&mid=8204
Naistepäevakontsert
Naerata nüüd jälle Sa
Maarja-Liis Ilus
Alen Veziko
Margus Vaher
Andre Hein
Raimondo Laikre

Ja kuidas siis mina sellega seotud olen? Olen taustalaulja koos Kaidiga! ;) Vahva, ma olen päris põnevil. V.a. see, et mulle unustati öelda, et proov on! Jepjep. Aga vedasin end ruttu kohale, mis sest, et proov teises linnaotsas oli ja bussid laupäeviti eriti tihti ei sõida! Peale proovi läksin Piiblikooli; sõime ja siis oli osadus-palve-ülistusaeg! :)
Ja siiiiiiiis tuli Pühapäev. Seekord ma juba teadsin, et proov on kella 12-3-i ja sinna ma siis ka läksin igal juhul! Tegelikult on päris põnev ikka NII tasemel meestega laulda: hea hääl+hea välimus, why not? ;) Ja hea võimalus-kogemus mulle endale!
Pühapäeva õhtu olin vist niisama, enam ei mäleta.
Esmaspäeval oli kool ja veelkord kool. Õhtul olin veidi laip (kihkih).
Ja täna on vist Teisipäev, kui ma õieti mäletan, seega oli ka kool. SAIN SOLFIS 4-a! MA ARENEN. jeeeei! ;) Ja siis õhtul käisin korra veel Elleris, olin Vivvuga. NII hea on temaga! Igakord, kui meil aega on, nimetan ma seda aega ´kvaliteetajaks! The Best!
Nii, midagi juhtus täna veel, meelde tuli: Algis sai siia mulle kaasüürilise, kes kolib nädala pärast sisse, eks siis kuulete täpsemalt! AGA mina sain toa valida, jeesh! ;)
Naistepäev on varsti. Jep, ma tean, et see on imelik, aga ma vist lähen kaupsi korra laupäeval (keegi rääkis, et keegi jagab seal kellelegi lilli Naistepäeval, jepjup)! :)
Ja siis nädal pärast lähen ma Lätti ema-isaga-Estriga! Vot see on juba hea uudis. Ma saan Eestist välja- wow! Something good is in front and I am excited about it. Ehk saab midagi mu sees üles õhtutatud! I need this fire again!
Ok, enam kaugemast tulevikust ma rääkida ei oska. Eks aeg räägib (loe ´röögib´) ise! ;)

Kirss

1 comment:

Maria Wagner said...

höhööö

Kirsu-Pirsu

lisaks Estrile ja Elmele ja Valdole tulevad Lätti ka Mari-Liis (võib-olla) ja MINAAAAA
:D:D
ei pääse sa mu käest kuhugi :D
Armastan natuke palju hästi pälju!