Pages

31.3.08

KEVAD


WOW. Õues särab; Ma küll olen nädal aega haige olnud, aga nii palju ikka olen suutnud, et end õue vedada mõned korrad (Morriga nt peab ju käima...). Ja siis ma eile läksin pajutibusid tuppa tooma. Nii hea, et meil jõgi siin Türi-Alliku kodu lähedal on, sealt saingi (no tähendab mitte jõest, aga kaldalt küll). Ja nii hea, et meil koer on, kes sunnib end veidigi liigutama.

Tervis tuleb! Ja muudkui tuleb ja varsti kohe on täielikult siin. Ainult veidi veel kannatust, Kirsi. Veidi veel ootamist ja sa näed, kuidas kõik saab korda. Kurguvalu pani ammu juba plehku, köha on veidi aeglane, aga küllap ta aru saab ning nohu, njah. Nohu ei taha eriti sõna kuulata, aga kuna ta on pidanud rohtusid mitu päeva taluma, mis tal üle jääb, kui alla anda ja surra! :P

JA mina, mina tahan... Paljusid asju tahan. Eelkõige kevadet veel enam, siis tahaksin armastust- palju ja rohkelt; tahan selleks, et ise jõudu saada ja teistele ka jagada! Ja siis tahaksin, et koolis kõik korras oleks. Et suvi oma tiibu hakkaks minu poole sirutama oma Päikesekollaste käekestega... Et Jumal minu elus nr.1. oleks; et inimesed näeksid seda sära, mis minus tegelikult peidus on. Et minevikuvari endast märku ei annaks!

Ja ma tahan kõigest südamest, et Vaaril oleks hea Kanadas. Vaar, kas kõik on ikka korras? Ma igatsen sind tegelikult. Ja Tuuli? On ikka kõik hästi? Olge mõnusad seal kaugel, kaugel Maarjamaast! Tean, et te ei igatse tagasi, aga usun, et pisuke Eesti mulda tunneb teist küll puudust koos ühe Kirsiga! :) Armastan teid.

Mis veel? Hm, mõtlen siin just sellele, kui palju ma olen niisama tegevusetult istunud ja aega raisanud. Ma ei tea mõnikord isegi seda, kuhu mu aeg kaob ja siis vaatan arvutikella ja saan aru, et siia kaobki. Ja ma olen selle jama juba kord elus läbi teinud... Just selle, et pidin arvuti taga istumist piirama hakkama. JA ma saan varsti endale läpaka, mis tähendab seda, et ma pean juba enne reeglid paika panema. I cant go crazy with that. Nope!

Ja Kaidi, sa rokkisid eile 100%. Ma nägin seda igatsust su silmis saada edasi. Aga et sa teaksid, sa olid PALJU parem, kui see tüdruk, kes edasi sai (kuigi tema oli ka hea)! I know this aint going to make u feel better but u rock girl! :)

No comments: