Pages

24.9.10

Pagar



Mulle võite järgmine kord pagarimütsi kinkida sünnipäevaks vms... Ma muud ei tee kui küpsetan, shokolaadi küpsiseid, soolaseid pirukaid, magusaid kooke, saiakesi. Ja siis sööme tavaliselt need ise rõõmsalt ära ka. Ja mitte ainult, viimati tegin ise jäätist, mis muidugi ei olnud nii hea, kui ma lootsin, sest põhikomponent oli vahukoor, mis mulle üldse ei maitse !!! Seega küpsetamise juurde kavatsen ma siiski jääda... :)
Kodus ei olegi eriti palju teha ju, vahel käin Morriga õues, vahel koristan, vahel magan, vahel teen süüa... Ja Timo on ka veel viimaseid päevi siin, siis läheb Tartusse ära, ametlikult tööle! Whuuheei. :) Ja minust. Otsin jätkuvalt tööd, usun, et Jumalal on parim. Olen lubanud Essut veel oktoobris hoida, mis paneb mulle kohustuse oktoobris kodus olla! Tark tüdruk! :D
Igal juhul... Pagar Kirsi!
;)

2 comments:

Moz said...

Jäätis tuleb väga hea, kui panna sinna 1 pk vahustatud vahukoort (mulle ka ei meeldi, kui on liiga vahukoorene), vähese suhkruga tugevaks vahuks vahustatud 2 munakollast (iseasi, kas poemune võib alati usaldada) ja üks purk kondenspiima. Lisaks mida iganes soovid - maasikad, šokolaaditükid vms ja pealt fooliumiga kinni ning külma. Iga tunni tagant sega, kuni valmis.

Unknown said...

need toidud paistavad TÕESTI nämmad!
Aga ära muretse oma tuleviku pärast! Kõik läheb korda! Vahel on jah meie elutee selline, et ei tea, mis tuleviks toob. Aga...Jumalal on kontroll kõige üle!
Kuhu Sa muidu Ameerikasse oleks saanud minna? Lihtsalt huvitab...