Pages

4.5.09

RIP


Kõige selle hullumeelsuse keskel, mis toimunud on, sain ma lõpuks end välja puhata. Magasin täna öösel 12 tundi järjest 8-st 8-i!
Mu kallis vanaisa, sa oled mulle oluline! Alati. Tean, et said taevas vanaemaga kokku ja praegu te lihtsalt vaatate kuskilt sealt meie peale ja naeratate, sest teate, et saite hästi hakkama. 3 pere, kellel on imelised lapsed (ning lapselapsed). Te armastasite meid kõiki nii väga, et teie kodu oli pidevalt üks läbikäiguhoov... Ma ei mäleta aega ega hetke, kus sealt oleks puudunud naer või nutt! AITÄH teile selle eest, et olite olemas. Kallis vanaema, palun hoia vanaisat meie eest. Ta oli viimasel ajal nii kurb, sest ta ei saanud sinuga koos olla.
ARMASTAN TEID!
Puhka rahus, mu kallis vanaisa!

2 comments:

vaarika said...

igatseme neid alati ja nad on osa meist alati, sest nad olid alati meie jaoks olemas.
olen tänulik nende väärtuslike imeliste mäletuste eest!

armastan sind kirsu, igatsen sind paljupaljuuuuu! :*

Marko said...

tahtsin ka lihtsalt mingisugusedki hoolivad sõnad öelda omalt poolt. mõtlen, et mind ootab ka vanaisa kaotus ees kunagi, tahan ja loodan südamest, et ta samuti Jumala oma ellu vastu võtab, ta on küll kirikuliige aga nad on religioosse suhtumisega nagu need vanakooli inimesed ikka. mõtlen ikka, et kuidas Jumal jõuaks tema ja vanaemani välja, nii et neil üleloomulik side ja üleloomulikud kogemused oleks Jumalaga. Või vähemalt pääste!! :|