Pages

22.5.09

Mina

olen teda 1x elus näinud ja siis ka kuidas ta oli laval ja kogu hingest ülistas..HALLELUUJApole temaga kunagi 'live' rääkinud aga ometigi on ta mulle juba nii kalliks saanud..ja lähmegi koos imelisse taani, imelisse piiblikooli sest sinna on meie Imeline Jumal meid saatnud..KOOS:D nii superjärgmine testimonial tuleb raudselt varsti, kui sinuga juba ka esimest korda näost-näkku rääkinud olen:D..ja siis kiidan sind veel:Paga..sa oled tulnud raskest läbi mis on aga põiminud sind Tema k-ü-l-g-e--tead nagu superatak..aga nii ongi kõige parem:)ole õnnistatud ja ma arvan et sa saad ka minule õnnistuseks olema..(: ...juba oled,beautiful kirsika
24.05.06 HANNA

Alustame siis sellest, et ma tunnen Kirsikat juba sünnist saati. Iseloomu omaduste poolest oled sa otsekohene, heasüdamlik ja tegutsemisaldis. Mulle meeldib, et kui sa miskit tahad, siis sa ei jäta enne, kui sa selle saad. Mulle meeldib, et sa mõtled teiste peale. Mulle meeldib see, et sa pingutad ja rassid.. vastupidiselt minule. Ma ei tahagi rohkem miskit ütelda, kui, et .. ma olen õnnelik, et mul on üks tore sugulane & samas ka sõber nagu sina. Ole rõõmus..Hinda iga hetke ja..Naudi elu! :)
12.06.06 TUULI

Kirsika on see, kes teeb oma naeratusega (ka naeruga :D) teistele pai.
02.04.08

Kui keegi küsiks, et milline inimene Kirsika on, siis võibolla kõike ma ei oskaks öelda, aga seda mida ma temast juba tean, on piisav, et teda eksimatult kirjeldada. Kirsika on enne kõike väga siiras inimene, nii Jumala kui inimestega. Tihti on valmis ennast salgavalt teisi aitama - selline ongi Jumala armastus! Mis põhiline, ta on huvitatud sellest, mis on Jumala kutse tema elu jaoks ja on seadnud Jumala tahte ette poole kõike muud ja see ongi see, mis on kõige määravam selles elus. Keep going!!! :)
PRIIT 22.01.08

No comments: