Pages

7.1.08

mmmmmmmmmmmmm

mmm. Mõtlema paneb.
Kaua ma ikka üritan.
Ja Maria, aitäh nende lausete eest:
"Aga usu mind: millalgi, kui õige aeg käes on, tuleb poiss, kes vb on nii mugavdunud sellega, et kõik teised temaga ühendust võtavad ning ta ise ei vaevugi ühendust võtma, kuid kui ta sind kohtab, on ta sul kui takjas kinni ja otsib ise ühendust ( takja all ei mõelnud ma nüüd päris nii, aga said aru pointist eksole)!
…Sest see õige aeg pole veel käes. Vb Jumal tahab, et sul poleks praegu seda õiget sinu kõrval, kuna sa ei saaks ega annaks piisavalt tähelepanu oma muusikakoolile. Aga vb Jumal just tahab, et sa praegu hoopis sellega tegeleksid.
Peaksid teadma ju seda ütlust, et just siis, kui sa kõige vähem oodata oskad, koputab see õige su õlale ja on sinuga edaspidigi ja alati toetamas!"

PUNKT

1 comment:

Maria Wagner said...

Võta heaks.
On hea, et on keegi, kes räägib mulle seda, mis on tal südames. On hea kogeda, et on keegi, kes usub minusse nõnda, et tõesti tuleb minu juurde. Minu, mitte kellegi teise juurde. Tuleb just minu juurde rääkima seda, mis on südamel. Rääkima seda, mis on mõttes. Rääkima kõike seda ja enamatki veel. Ja ta tuleb ning usub minusse. Usub, et just mina oskan anda seda nõu. Oskan öelda neid sõnu, mis lohutavad. Sõnu, mis aitavad.
On hea neid ise vahel kelleltki kuulda. Väga hea kohe.
Kuid hoopis teine on see, kui saan ise olla see abikäsi, mida vajatakse. Nii on ka hea, ja veel parem isegi.

Vahest peaksin mina sind tänama... Tänama, et usaldad mind. Et usud minusse. Et annad mulle võimaluse...
Aitäh sulle selle eest, ja aitäh ka kõige muu eest. Aitäh isegi selle eest, et kannatad välja mu unetud õhtud ja sellega kaasnevad teod, nagu tuppa lukustamine ja lunimine, et minuga üleval oleksid. Tänan sind tagantjärgi ja tänan ka ette ära, kuna ma olen kindel, et lunimisi tuleb veel, selle lukustamise kohta ma aga ei tea öelda.

Lihtsalt uskumatu, kui kalliks saab üks inimene muutuda.
Mul pole varem koju jõudes ja üldse keset päeva tulnud nukrus südamesse kellegi igatsusest. Mõtlen selle all igatsusest oma sõbranna järgi, kes juba täitsa õeks saanud.
Täna koju jõudes oli mul jälle nukrus südames ning huultelt kõlas lause. "Kirsika võiks juba koju tulla."