Pages

31.10.07

No olgu!

Mu lemmik numps! Ta tuleb ja poeb sulle kell 8 kaissu ja siis hakkab kallistama ja musitama! Mida veel hommikul vaja oleks? :P


Ma ei kirjuta täna nii vihast blogi! Punkt.
Tegelikult igatsen ma oma issi järgi. Ta on kolm nädalat Venemaal olnud ja no kohe kuidagi ei jõua tagasi. Auto läks reisumeestel katki ja peavad rongiga tulema, mis tähendab, ET ehk peaksid nad selle nädala lõpus jõudma... Jama on see, et ma suht selle pärast tahtsin koju tulla kolmeks päevaks, et ma issi ka ära näeksid, kuid eks teinekord. Ma pean täna Tartu ikka tagasi minema. Homme on kool. PALJU kooli! :D See on see, kui mõned õpetajad, kes kaaaugel Tartus elavad, haigeks jäävad ja siis tahavad oma tunde järgi teha! s.t. seda, et nad tahavad oma tunde TOPELT järgi teha, ehk siis seda, et see neljap.reede on mul umbes 8 jazziajalugu! urgh, exciting! :P
am. Mis veel siis... Ma sain lõpuks mõned päevad ka magada eelmise nädala jooksul. Thank u Jesus! Üks öö oli veel eriti vinge. Ta ei norsanud öö läbi ja NII kui ma üles ärkasin, hakkas ta norskama. Super ju, sest mina ei maganud sel hetkel enam! Norms.
Ja kui hästi läheb, siis............. saate seda hiljem teada! :)
Olen kodus veidi õppinud, kuid harjutada siin ju ei saa. Süüa saab teha hoopis, kooki ja kana ja putru ja suppi! :D Ja palju magusat!
Ma tahaksin tööd. Sellist tööd, mis võimaldaks mul kooliga aktiiivselt edasi tegeleda ja samal ajal rahulikult töötada! Ma ei suuda enam näha, et mu raha neile paanikat tekitab! No minu silmade läbi. Nad ise seda ei ütle, kuid iga kuu ikka oma 20.aastase tütre eest hoolt kanda, kes mujal õpib, on liiast... Yeayea, nad hoolivad minust, kuid neil on ka oma vajadused. Ja Estri vajadused. seega I need some kind of job! Ma vajan näha, et ma saan ka ise hakkama. Kes võtab aga poole kohaga tööle ja annab valida ka veel, millal sina töötad? oehehk.
anyways... Reede siis jälle Piiblikool. MUIDE, KES IGANES SA SEDA BLOGI LOED, siis reedel on avatud loeng Maranata majas Tartus kõigile, ja tegelikult saab see olema rohkem nagu supervinge noortekas! :P
Ja 16-18.November on Elusõnas noortekonverents! sellest lähemalt küsige mult isiklikult! SEE saaab ka super olema! :)
Nii, ja ma lähen nüüd! Ma ei tea ainult kuhu...
:P

No comments: