Pages

24.10.07

METSA

...ta norskab nagu vana mees. Ja see ei ole naljakas, pole kunagi olnudki. Ma olen see nädal Tartu tulekust saadik magamata, nii umbes 3 päeva ja ta ütles, et ta on tartus terve nädal. TERVE NÄDAL. Jube. Mis see tähendab, et ma olen terve nädaaaaala magamata ve? Päris hea. Ma ei suuda. Ma hakkan palvetama uue koha pärast või selle pärast, et ta ära koliks, sest ma ei saa nii. Alguses elasin üle, kuid kaua võib? Ma tahan magada ja elada normaalse inimese elu, kuid see pole normaalne. Ma ei ole kunagi talunud norskavaid inimesi. Ma EI abiellu norskava mehega, sest sama hästi võin ma siis hakata teises toas magada ja kus see abielu siis on?
Ok, ma olen jah veidi pissed praegu. Ja ma ei tea, mis saama hakkab, kuid mitte nii. Kolin tagasi Türile. OEH.
Ma tahan oma kodu. Oma kööki. Oma wc-d ja vannituba, mida rõõõõõmuga koristan. Mitte nii nagu siin, et AINULT mina koristangi. Vaevalt, et kedagi teist üldse huvitaks.
Kui ma magada ei saa, siis ma ei oska midagi õelda.
ok. ma ei viitsi hetkel.
pole tuju.

No comments: