Pages

11.12.06

Viimane selle aasta blog Taanis. vot


3 p2eva. 3 p2eva. 3 p2eva.
Ma olen kolme p2eva p2rast kodus. Tegelikult mul pole veel passi, aga tulen siiski. Kyll me need passid ka saame. 13 inimesel veel pole ja 5 on k2es. Need on kuskil viisade p2rast, Aga ma tulen koju. Tervelt kolmeks n2dalaks. Ja ma saan oma voodis magada ja Estriga m2ngida ja kohupiima syya ja ema tehtud toite nautida ja kaua magada ja Vaarikaga koos olla ja autoga s6ita. Ja palju asju, millest siin ainult unistada saab, teha!
Praegu on k6ik enamv2hem h2sti l2inud. Homme on viimane suur t66 ees. Scripture Memory Testing ja ma ta tean, et kyllap ma saan hakkama. Umbes 80 salmi peab inglise keeles peas olema. Ma olen m6ned korrad korranud ka neid juba, nii et v2ga muret selle k6ige p2rast pole.
Nii, mis siis veel. Me k2isime oma direktoril kylas, siis olen kaks 6htut tydrukute JA Danieliga filmi vaadanud. Siis koristanud, kojutulekuks veits valmistanud. Reedel oli meil tydrukute viimane pidu, kus saime oma sicretsisterid teada jms. Ja minu oma oli PRIS. Ma oleks teda viimasena aimanud, aga ma t6esti sain head kingid. Pris oli super ja ta on minu oma ISIjuht ju. Hahhaaa. K6ige naljakam oli see, et enamuse kordadest, kui ma midagi sain, l2ksin talle esimesena n2itama ja tagasisidet andma ju. P2ris hea siis. Reedel oli ka viimane selle aasta ISI. nii kurb, ma ei suuda ette kuijutada, kuidas ma 3 n2dalat ilma nendeta olen.
Olgu, aga igal juhul hakkan nyyd 6ppima. Sry lyhikese blogi eest, eks eestis olles saaate j2lle. Praegu ma t6esti ei saa :)

No comments: