Pages

3.12.06

Hvad laver du?

Jei. Uus blogi.
M6tlesin vahelduseks kirjutada siia midagi, kuna leidsin veidike aega t2nases p2evas. Lahe eks? :P
Tahaks t2iega teada, mis te seal Eestis selle kolme kuuga korda saatnud ka olete? On k6ik ikka omal kohal? Olete elus? Terved?
Praegu on k6igil v2ga kiire aeg. Asi selles, et siin koguduses toimuvad j6ulukontsertid alati kuu alguses, seega eile ja t2na on siis suured j6ulukontsertid. Terve n2dala valmistusime selleks. Masters-i 6pilased pidid k6ik dekoratsioonid tegema, lava valmistama jne jne. Pluss muud koristused ja m6nel p2eval meie oma tunnid ka.
Mul juhtus aga yks v2ga n6me asi kolmap2eval. S6in halvaks l2inud toitu ja sain toidumyrgituse. Ja mis veel eriti tore oli, et ma s6in oma toitu ja sain oma toidust toidumyrgituse. Kust mina teadma pidin, et see tomatikaste vms tohib vaid 3-4 p2eva kylmkapis olla, kui see juba lahti tehtud on. Igal juhul olin neljap2eval terve p2eva ikkagi yleval, ylistusproovis ja n2idendiproovis. Ehk siis yritasin tugev olla. Ja siis 6htul lihtsalt jalad enam ei kandnud ja l2ksin puhkama. 3 tydrukut olid n6us mu eest koristama. Seega siis magasin 66sel ysna normaalselt ja 2rkasin hommikul kurguvaluga ja paha ja n6rk oli ikkagi olla. Hommikul tegin ylistusproovi kaasa ja siis enam ei jakasnud. Hakkasin nutma ja ei l2inud kirikusse kaasa, kus pidime reedel n2idendit ja ylistus tegema.
Laup2eval ehk eile olin j2lle yleval ja olime terve p2eva t66hoos. Ja t2na sama jutiga edasi. Praegu on mul kella 12-i vaba aeg. Lihtsalt siis l2hen teenistusele. Kell 5 hakkavad uued ettevalmistused viimaseks kontserdiks. Jei. Siis on see trall v2hemalt l2bi. J2rgmine n2dal aga uue hooga tundidesse, kuna viimane n2dal on ja lihtsalt raskem on natuke. 6petajad annavad rohkem paberit6id jms. P6him6tteliselt on homne p2ev viimane ja ainuke vaba p2ev valmistumiseks, kuna esmasp2evad on vabad. Jei. Eks? :P
Ja siis 14.detsember lendan koju.
See aeg siin kuidagi, ma ei oskagi selgitada on fyysiliselt v2ga v2sitav. Palju koristamist, m6tlemist, t66d jms. Ja samas ei oska ma seletada, kui v2ga ma siin olla tahan.
Ma olen siin olles nii paljusid asju uue pilguga hakanud n2gema. Kes olen mina. Miks ma yldse olen p22stetud. Miks ma siin olen. Kes on Jumal. Milles v6i kelles on minu identiteet ja kus see olema peaks. M6ni p2ev on mul siin selline tunne, et kammoon, kas nad yldse hoolivad minust jne jne. Ja j2lle avastan ma, et ma panen oma identiteedi inimestesse ja emotsioonidesse. Kui vale! K6igele polegi 6igeid ja otseseid vastuseid, kuid iga inimene peab enda jaoks nendele kysimustele vastama, mitte teiste vastustega rahule j22ma.
Loomulikult on vahel raske. Ma isegi kahtlen vahel Jumalas (p2ris tihti) ja kristluses. Ja endas. Kuid Jumal on ikkagi olemas, Ta on iga p2ev mu k6rval mind edasi viimas j2rgmisesse p2eva sammsammu haaval. Inimestena vahel tahame me vastuseid KOHE ja PRAEGU. Kuid usun, et iga asja jaoks on oma koht ja aeg.
Aga ma tulen juba varsti Eestisse. Sry, kui ma k6igile kinke ei too jms, aga ma avastasin siin selle ajaga, et 6pilase elu on raske ja raha kyll jalaga segada pole. HAHA.
Seega l6petan selleks korraks.
:) kallistan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: