Pages

2.1.10

02.01.2010

Ilusad numbrid täna. Juba uue aasta teine päev... Nädal veel vaheaega jäänud, ja jälle kooli. Ma ei oskagi midagi õelda. Käisin uut aastat Mustvees vastu võtmas, tegin Timile üllatuse. Ta nägu nähes oli mul 100% hea meel, et läksin. See oli nii armas!
Nüüd olen kodus tagasi ja teisipäeval tuleb järgmine tripp. Lähen Soome vanematele järgi, seal mingi konverents vms. Käisin eile Tartukodus läbi, pidin ära külmuma... ja siis jooksin Türi bussile ja siin ma nüüd olen jälle. Ma armastan oma kodu. Siin on Morri ja Maria. :) Ja oma armas tuba... ja telekas (millest ma muidugi HULLULT hoolin, haha) ja külmkapp alati süüa täis! :) Ja Maria, kes näljasele vahel süüa teeb, nt eile õhtul. Armas.
Vaheaeg on kiirelt möödunud. Käisin eelmine nädal Pärnus veekeskuses onu perega ja Timiga... Ja jäin rohkem haigeks, aga suva, nüüd olen juba terve. Nats nohu, mis varsti niikuinii kaob!
Mis veel, tahtsin eile hullult Tartusse jääda paariks päevaks ja sõpru näha jne... aga kuna nii külm oli, kõik olid välja kolinud ja kütmata. Kõrvaltuppa ehitab üks mees tuba endale praegu, ta on kurt. Mul on seal veel pool aastat jäänud, ehk saame ikka hakkama.
Ja ja jaaaa... Vahel, kui ma blogi kirjutan, on tunne, et ma ei oska siia midagi kirjutada. Juhe on koos.
tsau.

1 comment:

Evelin Põldsaar said...

Head Uut aastat sulle kullake :) tahtsin lihtsalt öelda, et nii lahe, et sa siia kirjutad, isegi siis kui sa ei oska kirjutada. Sest siis näeb ja kuuleb kuidas sõpradel läheb. Nii raske on ju kokku saada ja muide, kui kunagi aega a´la kui me 70 oleme tule külla võid siis mehe ja lapsed ja lapselapsed ka kaasa võtta ja siis chillime :) ma elan uues kohas - Kadrinas nii et võivad kõik ööseks ka jääda hahahhaaaa! Aga sulle nüüd töeliselt vinget täis Jumala üllatusi uut aastat!Muahh!