Pages

16.9.09

Nii

uudis. suur uudis kindlasti paljudele. et miks ma ei ole kõigil eraldi rääkinud? Just sellepärast, et ma ei jõua. Ja asjad ei sünni nii kiiresti, et üks hetk on kindel ja siis juba räägin kõigile. Eks uurige ise välja, küsige minult ja kui ei julge, siis jätke enda teada! ;) Ses suhtes, et mulle ei meeldi rääkida inimestest, kui ma ise midagi kindlalt ei tea ja... eks loe ise edasi!
Igal juhul on mul nüüd poiss! :) Simple!
Emme, ära muretse, räägin sellest niipea, kui koju tulen! (kalli sulle)

4 comments:

Ants said...

a mina tean kes see on!! :P

Rasmus Kull said...

joob, suitsetab ja nüüd on peika ka! ei mõju tartu hästi sulle...

Kirsika said...

Oi rasmus, sa oled ikka eriti tark. :D MMMMMMh. ma ei oska kohe midagi õelda. lihtsalt mitte midagi. ma saaks ka vist tartut süüdistada, kui poiss üldse tartust oleks...

Hanna-Marie Fitzgerald said...

armas uudis :)