Pages

6.8.09

Niinii

Kell on 7:28 ja ma mõtlesin blogi kirjutada. Läks just üks banaan alla ja veits müslit jogurtiga. Istun siin, joon teed ja varsti lähen tööle. Jeei, sain pisikese töö. Kuulutus netis, naine 2 lapsega vajab koduabilist, kuna maja on suur ja lapsed väikesed... Võtsin töö vastu, ja nüüd käin teist nädalat. Juba 2 korda käidud, täna 3-s... :) Päris vahva on nii oma raha teenida. 4 tundi päevas põrandaid nühkida näiteks. Päris armsad pisikesed on, 2-kuune ja 2-aastane! Rasmus ja Markus. Eesti meeste nimed.
Ja siis on vahepeal uskumatult müstilisi asju juhtunud. :D Näiteks just eile õhtul saabusin ma oma elu kõige juhuslikumalt ja huvitavamalt välja kukkunud reisilt. Teisipäeval istusin sõbraga rongi peale ja sõitsin tema sõbrale külla, kellel polnud aimu ka, et me sinna läheme. Oravale. Lõuna-Eestisse sellisesse päris tallu, kus on vanaema, lehm, sead, kanad, suur koer... :P
Ja siis selle poisi nägu, keda ma tol hetkel veel ei teadnud, see oli priceless.! Suurepärane aeg oli, ja ma nautisin igat sekundit, v.a. sekundid, kus ma magasin, siis ma lihtsalt magasin! :)
Ja üleüldse olen avastanud, et mida suve lõpu poole, seda kreisimaid tegevusi ja asju hakkan ma tegema. Just selliseid juhuslikke, eelmine suvi lõppes samamoodi! :D Ja pole hullu, olen nautinud iga hetke!
Igal juhul, 2,5 nädalat veel kooli-alguseni. Eks me siis vaatame, mis saama hakkab.
Tsau

1 comment:

Evelin Põldsaar said...

Nii lahe - sellised ootamatused ongi kõige lahedamad ja meeldejäävamad :) Kallistused ja et sul viimasl 2,5 nädala jooksul oleks palju lahedaid üllatusi :D
Muahh!