Pages

5.6.09

Nii, nii

Ma tean, et ma ei loe viimasel ajal eriti tihti, aga kui loen, siis ikka nii, et mitu nädalat järjest. Ses suhtes, et mitte ühte raamatut! :D
Igal juhul viimane kord olid mul Narnia 7 osa käsil, nüüd on Twilight. Ok, ma tean, mida paljud arvaksid... aga ärge arvake! Ma tahtsin tõesti ise järgi uurida, mis raamatud need siis on, enne kui keegi mulle oma arvamuse kujundab. Ja nüüd olen teise osa kallal (viimaseid osi ootan Vaari käest, kui ta koju jõuab)... Ma olen rahul. Ma ei pannud esimest osa enne käest, kui viimane lk sai pööratud ja uudishimu uue raamatu poole sirutus. Kahju ainult, et filmi enne raamatut nägin, sest raamat oli 100 korda parem.
Mis veel. Kool kestab veel 2 nädalat ja siis on 2 kuud vaheaega. Sounds fair enough.
Ja 3 nädalat ja siis on Vaarika kodus.
Ja 1 nädal ja lähen pulma...
Ühesõnaga saab vist kõike nädalates loendada...

No comments: