Pages

7.6.09

Mullid

...on üldiselt toredad. Seebimullid; sinised, kollased, lillad, punased. Nätsumullid; enamasti valged. Või siis lihtsalt mullid. Aga mitte minu mullid. Mitte see, kus mina praegu olen. See mull mulle ei meeldi. Oleks mul selline suur nõel, saaks selle ehk katki teha.
Värvisin just oma küüned punaseks. selline tulipunane. ilus on. ainult üks inimene maailmas teab, miks ma aegajalt oma küüned punaseks lakin. See on siis, kui...
Lugesin eile 6-7 tundi raamatut. Twilight´ II osa sain läbi. Ehk siis lugesin 2 raamatut 4päevaga läbi. Tekitas veidi sõltuvust. Mõtlesin, et võtan ühe päeva ehk vabaks, aga mul on igav. Vaatan ehk raamatut, mis mulle anti. Pidavat parem olema kui Twilight. Ehk siis tungivalt soovitati Twilight käest visata ja... aga no ma ei tahtnud. :)
Peaks sööma ka...
Ja magada tahaks. Enamuse ajast.

4 comments:

Triin said...

Mul läheb õhtuti kell 10 kõht tühjaks :D See tuli mul selle postitusega meelde.

Rasmus Kull said...

http://roflrazzi.com/2009/06/17/celebrity-pictures-boreanaz-marsters-vampires-suck

Kirsika said...

Tänks rasmus. tänks. :D

Mariliis said...

Ei, Twilight on hea! Mul hetkel neljas osa käsil ;)