Pages

8.3.09

Mul on 1 unistus...

Tähendab mul on palju unistusi, aga see on hetkel kõige lähedasem... Mu õeraas Vaarikas on poolteist aastat Kanadas elanud ja ta tuleb juba juunis tagasi (suur JESS!), aga ma tahaksin tal enne külas käia. Vaari elu näha, tema sõpru, seda kohta, kus ta on olnud nii kaua. Kui ma Taanis elasin, käis Vaari mul ka külas just enne minu äratulekut ja see oli nii fun! Üks parimaid aegu meil koos... Ma olin küll veits masenduses tol ajal, aga see selleks...
Mul on 1 unistus...

1 comment:

t. said...

mulle meeldib kui inimestel on unistusi :) aga kui palju sul reaalselt raha puudu on, et minna? ma arvan, et ma nt oleks valmis piskuga toetama ja kui on veel inimesi, kes su unistuse täitumist toetada saavad, siis see võibki ju reaalsuseks saada või mis?
tore ju oleks :)