Pages

17.3.09

132

Kuna kõik on nii uudishimulikud, et mis ja kus ja kes ma Lätis tegin, siis mõtlesin pisikese blogi sellel teemal kirjutada... Olgu, tegelikult Vaarikale siis:
Nimelt, istusin Laupäeva hommikul 6:45 bussi peale ja jõudsin Riiga 10:45. Sõber Kaspars (rõhutan sõna sõber) oli bussijaamas mind kenasti ootamas. Edasi kõndisime kuskile kirikusse, kust võtsime mikrofonid jms tehnikamula, millest mul aimu ka polnud ning auto peale. Siis sõidutati meid kuskile majja, mille nime ma täpselt ei mäleta. Toimus muusikaõhtu. Tegime proovi mõned tunnid (algus oli kell 7)... 3-keelne muusika: Läti, Leedu, Eesti ja tegelikult mõned lood ka Hispaania keeles. Ja ausalt õeldes oli see päris ehe õhtu. Viiul, tšello... mmmm. Päris palju rahvast oli ning hiljem tegi Läti kristlik raadio minuga veel pisikese intervjuu ning ma avastasin, et ma ei oska inglise keeles endast mitte muhvigi rääkida, ehk siis kõik, mis ma kokutada suutsin, oli see: MUSIC MEANS EVERYTHING TO ME... ja nii mingi 5 minutit!! :D
Barbala tuli minu pärast häälega Riiga ning läksime ööseks Kasparsi poole, kus me ära pidime külmuma... Magasime ühes voodis ja mingi enne magamajäämist rääkisime ja rääkisime ja ühel hetkel mina enam ei rääkinud ja Barbala avastas, et ta on üksi jäänud oma mõtetega! :) Sain mõned tunnid magada (ära unusta eelmist ööd, kus ma magasin 4-5 tundi, et bussi peale jõuda).
Hommikul läksime 10-st bussi peale, et Talsisse edasi minna. 2,5 tundi bussi peal ja seal ootasid mind Chris-Lydia-Ieva... Nägin korra A vanemaid poe ees... Ta ema tuli mind kallistama ja pidi õnnest pikali kukkuma. Tegelikult oli hea teda näha. Ma usun, et tegin tema päeva ka helgemaks.
Barbala läks oma koju ja mina Chrisi-Lydia poole. MMMM, mis toitu me tegime. Võttis mingi 3 tundi aega, enne kui lõpuks korralikku toitu nägin. mmmmmmm- riis aedviljade ja magushapu kastmega ja lihaga, mis taignas küpsetatud. supersuper. Nimelt Chrisil oli sünnipäev. Kinkisin talle Eesti kaardi ja karušokolaadi ja tegin ise pisikese kaardi. Ja hiljem sõime šokolaadikooki rohke glasuuriga. yummmy. Ja siis mingi hetk vajusime elutuppa, kus ma kogemata magama jäin. 8:30 tegin silmad lahti ja avastasin, et kõik 3 vaatavad mind. Nad ootasid pingsalt, et ma üles ärkaks, et kõik koos kooki sööma minna... HAHA, see oli päevanael. Ma tõesti jäin kogemata magama keset jutuajamist, mingi 2 tundi oli unedemaal. ;)
Ja siis esmaspäeval mingi 9 ajal hakkasime Chrisiga Jurmalasse sõitma. Chris läks külla sõbrale ja mina pidin Jurmalast Riiga üksi minema. auch. Ja Riias oli mul 4-5 tundi aega. Ups. Anyway läksin kõigepealt poodidesse, kus ei olnud mitte midagi teha. Istusin siis kinos maha ja mõtlesin, et võiks kinno minna. Saatsin Rasmusele sms-i, et aitaks mul filmi valida. Aitaski. Oleksin äärepealt kogemata õudukat vaatama läinud. Aga läksin lõpuks SEVEN POUNDS-i vaatama, mis oli supersupersuper. 6:45 õhtul seekord istusin bussi peale ja asusin Eesti poole teele. Ja siin ma nüüd olen, Eestis. Täna on uimame päev. just uimame.
tsau

2 comments:

Rasmus Kull said...

no ilmselgelt oli barbarissa oma mõtetega üksi, kui te kasparsiga ühes voodis magasite. naised ei mõista ka ikka üksteist...

gerlika said...

Seven Pounds'i is my favorite movie!!!!!!! ahhhh, I just loved it so so very much! :)
of course I love you more.. !!!
miss you girl! Come visit me too!