Pages

10.11.08

:) 102

Olen kodus. Türi-Allikul ning otsustasin 2-ks päevaks veel koju jääda. Pole jõudu hetkel, et tagasi minna... Viimased päevad on olnud huvitavad, head, rasked ja üllatusrohked. Tulin neljapäeval õhtul koju eelmine nädal ning põhimõtteliselt veetsin järgmised kaks päeva voodis. Nii väsinud, et ei suutnud peale magamise ja söömise eriti midagi tarka ette võtta. Lisaks sattus mulle üks meeldiv peavaluhoog laupäeval, millega ma ka eriti võidelda ei suutnud ning siis magasingi ning söin rohtu... mõnus laupäev. (Hommik oli see-eest hea; iss-Essu käisid lasteaia sportipäeval ning käisin kaasas pildistamas, üks hea, armas, sportlik hommik)
Aga eilne see-eest. Jumal, sa oled alati õigel ajal kohal. Mul oli vaja eilset; see Pühapäev, mm- mul on veel praegugi vennad Glimmid silme ees. Sellised Jumalamehed. Nii hea, kui on inimesi, kes lasevad end lihtsalt kasutada, kes voolavad Jumala armus, Jumala armastuses ja Tema Sõnas, mitte lihas... Ja õhtul käisime Rakveres, juhtisin ülistust. Mmmmmm. Eestil on vist aeg edasi liikuda, liiga kaua on oodatud ja ma usun ka, et nüüd oleks aeg millegi uue jaoks. Et minna sisse ülistusse, palvesse ja osadusse, selleks ei ole palju vaja; südameid, mis on valmis!!! On vaja inimesi, kes on nõus minema ja tegema. Ma ei taha olla kirsika, kes vaid ootab, et teised teeksid, teeniksid ja mina vaid istun. Seepärast ma olingi nõus eile ülistust juhtima olenemata oma tunnetest jms. Mul oli kurk valus, JAH. ma olin väsinud, JAH. Aga ma tegutsesin ja Jumal tegi ülejäänud... :) Aamen.
mmm, mis veel. Varsti on jõulud jah?... mmmmm. Ausalt öeldes ei suuda ma nii kaugele mõelda, jätame need teemad veel kaugele.
Vaarika on nii kaugel ja samas nii lähedal. Minu südames. Minu mõtetes ja minu palvetes. Minu elus. Ning kui taga tagasi tuleb, OI, we have so much to catch up. Ja me vist hakkame koos elama alates 2009 suvest. Ma juba ootan seda. mmmmõnus. Usun, et me suudame koos eksisteerida. Ja mitte vaid õdedena, vaid perekonnana, sõpradena, elukaaslastena. :)
Nu labi. Ma ei viitsi rohkem kirjutada. punkt.

No comments: