Pages

7.1.07

Tagasi siin, selle p2tu arvuti taga...

Tagasi!

Jeps. Kolmap2eval siis saabusime Hannaga koos tagasi Taani.
Seekord ei olnud nii kerge. Igast asjad s6itsid yle katuse. Mu m6tted olid segased ja nutsin palju. K6ik saatsind mind 2ra ja ma ei tahtnud tulla. Samas igatsesin oma s6pru, kuid viimane p2ev oli lihtsalt liiga emotsiooniderikas.
Teisip2eval k2sin veel hambaarsti juures, nii et viimane p2ev Eestis rikuti ka 2ra. K6igepealt arvasin, et asi on tarkusehammastes, kuid ta ytles, et need kasvavad kenasti ja siis ta avastas yhe veits sinakaks t6mbuva hamba alt ja siis oli mul valida, kas lasta see puhastada kohe v6i kevadvaheajal. Nii lasin selle kohe puhastada igaks juhuks. Ja seega tegi ta mulle 3 tuimestavat systi vms ja siis puuris mult plommi 2ra ja puhastas seda juurt umbes pool tundi. Ma ei tundnud p2rast umbes 7 tundi oma suud. S6in tuimalt, r22kisin tuimalt ja KUI siis valu tuli, oi, ma m6tlesin, et suren... nii, aga sellega lugu ei l6ppe. Taani j6udsin siis kolmap2eva 6htul, kusjuures olin selleks ajaks siis juba ma ei tea, kui palju valuvaigisteid s66nud. Tundus, et valu l2heb 2ra, kuid, kui neljap2eva hommikul yles 2rkasin, et laagrisse Kalhusasse koos teistega minna, pidin 2ra surema. Suus oli ige punane, 2rritunud ja valus. Panin neid kummelitee kotte siis terve laagri aja peale ja pesin p2evas hambaid mingi 5 korda. T2na on esimene p2ev ilma valuvaigistita, kuid suus on ikka mygarikud ja ige on punakas ehk siis homme on tee hambaarsti juurde. T2na veits valus, aga eks ta ole.
Kuid ega see siis ainuke asi pole, mis siin juhtus. Tulin tagasi ja ees ootas mingi 1000 kroonine arve mingi vereproovi eest, MIS PEAKS MULLE TASUTA olema,s est mul on euroopa ravikindlustus kaart. Homme yritame selle prisiga korda ajada, aga tuju v6ttis ikka 2ra kyll nagu.
Ja siis olen nagu umbes teisip2evast saadik nutnud ja t2na on pyhap2ev, esimene p2ev ilma nututa. Olen saanud r22kida inimestega (nendega, keda usaldan) ja tegelikult m6istsin alles eile 6htul, et olen siin ju k6igest 5 kuud veel ja kui ma ainult kurb olen, siis pole sellel m6tet. Jumal on siiski ju minuga ja ma parem naudin seda aega nii, kuidas v6imalik on. K6ik saab korda ja ma siiski tahan siin olla! :) eh, see ei t2henda, et mul kerge siin saab olema, kuid ma valin olla rahul oma valikuga ja Jumala teega minu jaoks!
Daah.
Ok, laager oli hea. Tuletasime meelde oma Covenant 6htu ymbrikute avamisega ja lugemisega, mis me neli kuud tagasi olime kirja pannud ja see oli hea. Meeldetuletus ja uuesti enda Jumalale pyhendamine. Siis olid meil veel head koosolekud, ja yks imelik m2ng 66sel 12-i 6ues, kus ma kylmetasin. Haha. Aga muidu oli kyll Ok. V.a. et p2ris enamuse ajast ma nutsin hambavalu p2rast v6i lihtsalt ilma p6hjuseta. Ja k6iki koos oli hea n2ha j2lle!
Teisip2evast hakkab kool siis tundidega ja k6igega, kuid t2nasest algab koristamine juba! T2na l2heb kauem, sest kool on koristamata ja eks ta ole. Take it positively, its easier to live like that!
Ok, aga ma l2hen nyyd. Ja saan hakkama! :)
Armastan teid!

No comments: