Pages

3.5.08

well...


vahepeal on PALJU asju juhtunud: Ahvenamaa, Vivvu sünnipäev, minu sünnipäev ja MUL EI OLE ENAM JUUKSEID. S.t. et mul on juuksed, aga nad ei ulatu isegi õlgadeni enam... Eile, kui ma juuksuris olin ja lõpptulemust nägin, oli mul hullem shokiseisund; küsisin mingi kaks korda raha tagasi ja ei saanud üldse aru, mis toimub; kui autoga koju sõitsin, siiiis hakkasin lihtsalt karjuma. See ei ole ju normaalne või on? Aga nüüd olen ma rahul; imetlen end kogu aeg peeglist. See ei ole ka normaalne aga mulle meeldib; päriselt! :) Ma ei ole umbes 4 aastat mingit muutust teinud peale tuka ja nüüd siis total change, 21 kukkus ja kirss läks crazyks :P

Ja Ahvenamaa-Aland-super-muleiolesõnu! Ma ei viitsi üldse sellest kirjutada, aga see aeg oli imeline; 10 erinevat inimest 4 päeva koos-see oli mõnus! Kõik läks hästi, me klappisime ja reisi eesmärk sai ülevoolavalt täidetud.

Sünnipäev oli veel erilisem, sõbrad, piknik, kirssidega tort, vorstid, laul, jutt, park, puud, sääsed-perfect! AITÄHH kallid, et te seda tegite, see oli imeline päev minu jaoks. Ja 21 ma nüüd olengi...

Täna lähen siis PP-le varsti bussiga, poisid tulevad järgi, mmõnus. kaks päeva noortega, oioi.

Ja kaks järgmist nädalat tulevad veidi segased sõna otseses mõttes! :P Õppida-õppida ja veelkord õppida!

:)

kirss

2 comments:

Merle Rüütel said...

Et, kas meelega tahtsid oma ilu pildil varjata või on lihtsalt Ester nii särav isiksus, et tahtis kogu "au" endale saada? ;)
Ehk siis, et oleks olnud tore Su uut soengut tervenisti näha :)

Lahe, et Sul oli tore sünnipäev sõprade seltsis! Nüüd võid kasiinosse mängima minna ja pahat jooki osta... hehe... niisama norin :)

Sõbrad on... hm... tead isegi ju ;)

Päikest!

Merle

© T u u l i V a h t r a 2 0 0 5 said...

oh sa oled minuga nii palju enda blogis r22Kind ja ma pole mitu korda su blogi lugend et nyyd sain k6ik su s6numid k2tte hehe:D

AGA SU SOENG ON ILUS! t2iega lahe! vahel on muutus hea kas pole! ;)

igatsen; kallikalli!!!!