Pages

20.5.07

20.Mai.07

Ma ei usu seda. 1 n2dal veel ja siis me oleme k6ik kadunud oma kodudesse, oma eludesse… I hate it! I really do. I can’t accept the fact that it is really going to happen. It doesn’t make any sense…
Mhnjah. Ma ei kujuta ette, kui palju me viimasel ajal jooksnud ja teinud oleme. Kuid samas on see ok, sest ma ei tea mitte yhtegi kohta, kust ma selliseid kogemusi oma elus veel saaksin. Lihtsalt super, kui yhe s6naga kokku v6tta.
Eilne m2lestus on muidugi k6ige rikkamalt meeles (19.MAI). Taanis on kolmandat aastat Miss Aafrika Denmark valimised toimunud ja seekord arvake 2ra, kus see toimus? LOOMULIKULT SIIN, Culture Center (kes veel aru ei ole saanud, siis selle suure hoone nimi pole kogudus vaid culture center, sest siin toimuvad kogu aeg igasugused erinevad yritused jne jne). Ja loomulikult olid CIMC 6pilased sellega v2ga tihedalt seotud, sest keda muud nad ikka tasuta kasutavad. Yritasin kohe alguses mitte v2ga negatiivne olla ja ausalt 6eldes kujunes see yheks mu k6ige positiivsemaks m2lestuses Taanis, kus me aitama oleme pidanud. Huh, ma ei oska seda kirjeldada... Ok, tegelikult siis 6 tydrukut valiti neid riietustega jms aitama (minaminamina ka) ja siis me eile t66tasime 12 tundi koos missidega. Neid oli 13 ja ausalt 6eldes pole ma ammu enam nii palju naernud. African booties, shake it girl, black man are hot, hello mama... all those African women jokes… it was amazing. P2riselt, see oli nii vahva. Ja me saime omale uued s6brad ja yldse v2ga positiivne oli. Loomulikult saime ka crapi osaliseks, kuid see k2ib iga t66ga kaasas ju! Mina pidin kahte tydrukut aitama ja ma sain k6ige armsamad yldse. Jeijei. Lucky me! V6itja oli l6puks absoluutselt k6igile yllatus, kuid mida iganes. See polnud oliline, sest kogu yrituse eesm2rk oli raha koguda Aafrikasse lastele! Ja nad said hakkama, sest kui umbes 900 inimest tuli ja 300 eek on sissep22s, siis arvestage ise, KUI palju nad teenisid! :)
Aga anyway jah. Ma ei teagi, millest kirjutada. Kas sellest, kui raske mul on endaga hakkama olnud saada v6i sellest, kui v2ga ma igatsen ja janunen Jumala j2rele samas. V6i sellest, mis mind takistab v6i sellest, kuidas Teda leida... ma arvan, et ma ei kirjuta nendest asjadest. Usun, lihtsalt, et pean selle aja ise l2bi k2ima ja omale 6iged valikud siin elus leidma. See ei ole kerge, kuid v22rt!
Olen erinevate inimestega veel viimaseid nn. kohtinguid pidanud ja niisama aega koos veetnud. Alles oli 1.st years party jms. Yhes6naga me yritame k6ike v6tta, mis v6tta annab! Isegi, kui see haiget teeb, et kohekohe on minek. Cat l2ks t2na juba 2ra. Hommikul. Tal on vaja olla kuskil j2rgmine n2dal ja selleks pidi ta t2na minema. Ma t6usin yles, et talle tsauki teha, l2ksin wc-sse ja tagasitulles 6eldi mulle, et ta l2ks.... HUH. See ei olnud hea tunne, kui tydrukule, kellega sa oled 9 kuud koos elanud, ei saagi head aega 6elda... ja sa ei ole kindel, kas sa enam kunagi n2ed teda v6i ei!
Aga igal juhul ma ei oska praegu rohkem midagi 6elda. Ees on kiire n2dal, viimane n2dal, graduation n2dal jms. Lihtsalt ma tean, et see n2dal tuleb hea ja ma v6an sellest k6ik, mis v6tta annab.
Armastan teid, eestlasi, kuid praegu ei taha m6elda sellele, et pean Eestisse tagasi tulema.
Kohtumiseni. Varsti! :)

No comments: