Pages

7.2.07

07.Veebruar :P

<-- Kirsika ja Tonya
Misjonireis
Nii, kuna ma l2hen homme 2ra, siis m6tlesin enne veel siia midagi kribada, kuna muidu on j2lle kuu m66das ja ma vaatan, et polegi midagi siin j2lle ja pean kuu aja syndmused korraga kirja panema :D
Nii, esiteks tahtsin 6elda, et ma igatsen meeletult oma pere j2rgi, kuid ma saan hakkama! Olen emaga nii palju vaimulikest asjadest r22kida saanud ja see teeb mind ylionnelikuks, sest KUI paljud tytred yldse oma emadega r22kida saavad ja veel nii sygavalt? Ma ootan kojuminekut juba sellep2rast, et ma tean et mu suhe vanematega ei ole see, mis enne Taani tulekut. Ma saan nendega r22kida. Ja Vaarika, sind igatsen ma ylek6ige sealt Eestimaalt. Ma olen p6nevil selle aja p2rast, mis sa siin meiega veedad. Kuid yhte ma ytlen ka, ma ei taha enam koju nii palju, sest kui sul on kindel veendumus, et oled 6iges kohas, siis see veendumus muudab sind vastuv6tlikumaks ning paneb m6tlema sellele, et see aeg siin on viimane aeg mu elus, kus ma saan nii l2hedalt olla koos teiste kristlastega, kes on sama vanad, kui mina ja kes on mu parimad s6brad, 6ed ja vennad!
Vahepeal on j2lle paras ports asju toimunud. Syndmused, yritused, tunnid, kool, tervis, kirjad! :D
Yks 6htu oli meil Family Night, kus pidime k6ik 1930.aastate stiilis riietuma ning m2ngu nimi oli M6rvamysteerium vms. P6nev oli...
Siis 1.jaanuaril oli meil Movie Night, documentary „Invisible Children”. See oli midagi teistsugust. Ma ei ole asju sellisest perspektiivist veel n2inud. Lugu ise oli Aafrika lastest, keda r66vitakse ja sunnitakse teisi lapsi tapma. See on keeruline ja seda peab ise n2gema. Koduleht on http://www.invisiblechildren.com/
Siis olen siin vahelduseks haige olnud ning siis on meil m6ned synnip2evad suure kisa-k2raga olnud! Oeh ja ma ei suuda siiani uskuda, et veedan oma 20.nda synnip2eva kodust ja perest eemal UUE pere ja koduga! :P
Ja nyyd see n2dal oleme siis valmistunud misjonireisiks, mis algab homme. F22ri saared, siit me tuleme oma 6-liikmelise meeskonnaga, 1 poiss ja 5 tydrukut. Lucky or unlucky John, kuidas kellelegi sobib :D Olen ylistusjuht, kui nii saab oelda, sest meid on kolm, kes ylistust teevad, kuid see ongi armas!
Aga ok, need on syndmused, mis on toimunud ja asjad, mis on tulemas. Kuid minu elus on midagi juhtunud, millest ma ei oska veel siiamaani aru saada, kuid mis on j2tkuv ja see protsess alles k2ib. Siis, kui Taani tagasi nyyd peale j6uluvaheaega tulin, oli minus midagi teisiti. Esimest korda tundsin, kui raske oli kodust 2ra tulla ja ma hakkasin midagi otsima, mis rahuldust pakuks. Et kuidagigi hakkama saada siin. Ja ma olen selle leidnud. Kas ma just seda iga p2ev usun, kuid USALDUS on see, mis mind on edasi aidanud. Usk Jumalasse ja Tema usaldamine Iga p2ev. Oeh, see ei ole kerge. See on raskem, kui midagi muud minu elus kunagi on olnud. See on raskem, kui anoreksia oli. Sest ma olen hetkel keskel oma elus. Kuid ma ei j22 paigale. Ma liigun edasi ja ma saavutan selle, mis kuulub 6igusega mulle. Nii raske on uskuda, et tervis on see, mis kuulub mulle. Terved m6tted, terve keha, ja USK Jumalasse. Tema armastus ja Tema hoolimine. Seda ei ole kerge uskuda. V6ibolla ei saa enamus inimesi yldse aru, millest ma siin praegu r22gin, ega ma isegi p2ris selgusel veel pole. Kuid Jumala usaldamine ei ole see, mida ma terve elu oppinud olen v6i teistelt kuulnud olen. Teiste usk pole minu usk ja minu usk pole teiste usk. Ma pean ise seda leidma, otsima, uskuma, et see tuleb. Ma olen protsessis, kus ma liigun. Ja ma n2en seda alles nyyd, 5 kuud p2rast Taani esmakordselt tulekut. Alles nyyd olen aru hakanud saama, miks mul nii raske on olnud. Sest mul pole olnud usaldust ja piisavalt usku, ja praegugi veel pole. Kuid ma 6pin ja kasvan iga p2ev. Ja see on nii imelik, kuidas ma saan iga p2ev kinnitatud samade asjadega erinevatelt inimestelt, Piiblist ja muudest asjadest. Kuid see just t66tabki!
Pikk tekst ja ega kui ma selle ise nyyd l2bi loeksin, ei saaks ma arvatavasti ka aru :D
Igal juhul see oli see, mis mul t2na sydames oli. Mul on midagi vaja tagasi saada ja ainult Jumal teab, kuidas see v6imalik on.
ARMASTAN TEID, MU eestlased!
Kallistan ja olge siis tublid edasi! :)

No comments: